Šesta kolumna na portalu Odprta kuhinja

22. novembra 2017

Na portalu Odprta kuhinja lahko prebirate moje kolumne –  na temo, hm. Materinstva? Kulinarike? Recimo nekakšne kombinacije obojega. Pisati o uvajanju goste hrane (že pozabila), receptih za otroško hrano (kako težko je pretlačiti malo krompirja in bučk) je zagotovo preozko. Je premalo. Je nesmiselno.

Bistvo uvajanja hrane ni v tisti bučki in kosu krompirja z malo olja, ki ga eni bolj drugi manj navdušeno mlatijo. (Seveda! Boljše in pomembno je, da se upošteva smiselne smernice, sveže pripravlja in podobno. Nasveti kako navdušit otroka so pa samo za živcirat.) Ker tudi bistvo družinskih obrokov ni (samo) hrana. Je tudi spoštovanje, je omizje, je družba. O tem pišem v tokratni kolumni.


Poznate reklamo za Toffifee čokolatine? Sicer moji najljubši, me pa ima, da bi jih bojkotirala zaradi izjemno grozne reklame. Ja, osebno mislim, da bi jo morali prepovedati prej kot kakšne uhuuu sporne prizore na televiziji. Mama, ki je nihče ne opazi, ker vsi gledajo v ekrane. Grozljiva podoba današnje družine.

Grozljive se mi zdijo tudi podobe ljudi na zabavah, za mizo, ki na socialna omrežja delijo slike oseb, zatopljenih v ekrane. Pa bodite doma in se družite s svojim ekranom, hudiča. In to vam jaz lahko rečem. In zato vam bom rekla – v svojem imenu in imenu tistega otroka, ki proseče gleda starše za mizo, ki ga ignorirajo in gledajo v ekran. Ker ga vi morda ne vidite, mnogi pa ga. In nam je hudo zanj. In hudo mi je tudi za otroka, ki mu ob prihodu v restavracijo pomolijo pred nos ekran. In ga oropajo izkušnje druženja, izkušnje dišeče odlične hrane. Oropajo izkušnje družine. Zato ponavljam – spravite tisti ekran in se posvetite družbi za mizo, hudiča. Sploh, če je ta družba vaš otrok. Dajte mu zgled, da bo odrasel v krasnega človeka in ne ignoranta s telefonom.

Tiskaj

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja